Groot Nieuws !!!

Image2

Wij verwachten ons 7de wonder !!!
Meteen de reden waarom het hier zo stil is en er weinig op you tube gebeurde.

We zijn vandaag 13.2 weken zwanger en alles gaat goed met ons aanstaande frummetje.

Hier mijn aller aller eerste blog update dus!

Kwaaltjes
In het begin was ik wat misselijk en heel heel moe, de misselijkheid is weg en de moeheid is veel veel minder. Wel heb ik wat last van mijn banden en veel puistjes.

Trek in, Tegenzin in
Ik heb niet echt cravings, als ik bv iets op tv zie wil ik het wel hebben maar niet echt specifiek 1 ding. Ook heb ik niet iets waar ik van afkeer.
Wat ik wel heb is dat ik bv honger heb, de voorraad kast in duik en er gewoon niks is wat ik lekker vind klinken.

Geslacht en wat denk ik zelf
A.s. zondag 27 Dec hebben we de geslachts echo, dan weten we hopelijk wat ukkie wordt. Mijn gevoel zegt een jongen, de nub zegt volgens de meeste een jongen. Dus ik ben heel erg benieuwd zondag. Kijk hier meer naar uit dan naar kerst.

Bezoek Gyn
Met 12.2 hadden we weer een Gyneacoloog bezoekje, alles was goed met de kleine frummel, uitslag combinatie test was een kans van 1 op minder dan 10.000. Ukkie was 6.2 cm en was lekker bewegelijk in mijn buik, voor een filmpje ervan kan je kijken op mijn you tube kanaal!

https://www.youtube.com/channel/UCa5zB-6kSgTv3_m2zdN1gTg

xxx Priscilla

Plaats een reactie